Ремонт проколів

Вам можемо запропонувати кілька варіантів ремонту шин. Розглянемо найпопулярніші із зазначенням переваг та недоліків.

1. Перший спосіб ремонту - установка джгута. Палять стосується тимчасового ремонту. Всі переваги і недоліки тут ті ж: такий ремонт буде найшвидшим, простим і дешевим, але менш надійним, ніж інші методи. Вибирати його варто у випадках, коли ціна і / або швидкість процедури для вас важливіше, ніж все інше. Якщо ж в пріоритеті якість, то краще розщедритися на варіанти, зазначені нижче.

2. Другий варіант ремонту проколу - це установка заплатки з внутрішньої сторони шини, так звана холодна вулканізація. В цьому випадку шина знімається з диска, поверхня навколо проколу обробляється абразивом, і пошкодження заклеюється спеціальної латкою. Це більш кращий спосіб ремонту, ніж джгут: він більш надійний і довговічний, особливо в разі бічних проколів, коли пошкоджена не товста протекторна частина шини, а тонша боковина.

3. Третій варіант - це «комплекс» з першого і другого: установка так званого ремонтного «грибка». «Капелюшок» грибка - це латка, а «ніжка» протягується зсередини шини назовні. Після приклеювання латки зайва частина ніжки відрізається, як і в випадку з джгутом. Таким чином, закривається не тільки внутрішня поверхня шини, але і сам отвір. Переваги і недоліки цього методу ремонту в цілому ті ж, що і у заплатки.

4. Крайня, «аварійна» міра при ремонті проколотого колеса - це установка в нього камери. Зазвичай такий метод застосовується для шин, які вже недоцільно ремонтувати, або «для надійності» після ремонту складного проколу. Установка камери - це тимчасове рішення для їзди до покупки нової шини, а іноді такі колеса залишають в якості запасних. Так що цей метод ремонту можна тримати в умі як резервний.

Комментарии закрыты.